maandag 29 september 2014

Werkmandje

Dit werkmandje komt uit een boek uit 1948.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Uit de oude (naai)doos, maar nog immer actueel.
    Jouw quilt vind ik eenvoudigweg prachtig.
    Kantklossen wilde ik in 2011 ook gaan leren, tot de Vlerk opdook en ik de klos was.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van oude patroon heel veel! Jouwe is gewoon heerlijk!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tony, leuk dat je dit laat zien, vorig jaar kreeg ik er een cadeau van een van mijn cursisten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sommige dingen zijn echt tijdloos, dit is er duidelijk een voorbeeld van. Het doet denken aan de biscornu's en dat is het natuurlijk ook een beetje ;-)
    Dank voor het showen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tony,
    Ga je dit maken ? Lijkt me een hele uitdaging.
    Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen